Saturday, December 4, 2010

I'm gonna miss all of you guys :(


* Nanti aku nak ada family mcm ni jugaklah!hehehe

Ok,smlm adalah hari terakhir saya bkerja sbagai pmbntu klinik a.k.a nurse di Klinik Su Familia.
Burrrpppp..kenyang kenyang.bru lpas balik dari dinner dgn mreka2 diatas itu.hihi.Doktor and suami bliau Encik Zul blanja kami smua makan smpena aku brenti kerja.Kira jamuan perpisahan lah ni.Dah makan kenyang2 smpai nak mletup prut kat Chinese Islamic food restaurant,makanya..tiba2 Encik Zul brsama anak2 mmbuat satu cdgn yg bernas!Ahah...Kak lynn..sila bgi ucapan pepisahan skit.-_-' haishhh..i dah trik dri dari ABPBH dah lama.Dah lupa dh mcm mana nk bgi ucapan nokk!
Cover2 jgn nangis.tahan..Serius dah nak ngis time bgi ucapan tdi.Yes,i'm going to miss all of you guys;

-akan rndu dgn my idol Dr Siti sbb dia dah ajar aku banyak bnda pasal khidupan.Bnyak sngat.Pengalaman brada dbwah tnjuk ajar dia ak xkan lupa smpai bila2.Dia sngat mmentingkan kesempurnaan,teliti,tenang.Dan dari dia ak bnyak belajar supaya xcpt panik. Stiap kli aku tgok dia,smangat aku nak brjaya membara bara.
cehh.Ya,dia gadis yg brbaju grey dlm gmbar diatas.
Cantik kan?hihi

-akn rndu nak berborak2 mmbedah dgn Encik Zul.Sucessful person tuu..Umur xsmpai 35 lagi,dah pkai bmw 5series.And now kerja dgn Khazanah Nasional pulak.Spnjang pmerhatian ak slama 2bulan,dia ni family man.Dia utamkan anak2 lbih dri smua bnda.Mcm mana pnt pun dia kerjadia akan ttap spend time dgn anak2 dia.Kla korg tgok cara dia,serius,automatically korg akan set in mind ; ok,nanti aku pun nak cari husband mcm ni.HAHAHA >,<.Ya,itulah dia jejaka pminat stia Liverpool yg brbaju merah
-akn rndu dgn si kecik 2 org ni ;



rndu nak colour bku princess sama2,rndu nak tgok ben 10 sama2,makan pau sama2,bacakan bed time story utk dorg wlaupun blum masa tido.ish..mmg ni la yg pling aku rndukan nanti.

Thanks smua.I'm so glad that i found all of you.Cuti kali ni adalah cuti yg trbaik bagi aku.
Emosi;stabil..happy :)They can’t hurt you unless you let them.So,jgn emo2.:D.peace!!
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it’s always your choice.”
You are responsible for how you feel. You can blame external things if you want to, but it will never change how things are. It is only when you accept your own responsibility that you can change.
Poket;stabil jgak la,alhamdulillah..hihi mau tak stabil tdi Encik Zul bgi bonus lagi kau!!Thank you!!>,<.
Relationship; teeeeeet teeeet teeeeet...some text missing:p.Ok,next..hihi

Ksibukan bekerja mmbuatkan aku lupa smua bnda.Xada masa nak menangis menepek mcm slalu lagi.Yes.i'm a SUPERWOMAN. :)))



I know this is just a new beginning for me.Every accomplishment starts with the decision to try.If you never start, you will never get anywhere. If you want to find your passion, it starts with trying. You will fail, you will make mistakes, but that’s a part of the journey.
Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.Dwelling on past mistakes does you no good. You can change everything today if you want to, or you can keep living the life you’ve always lived. It’s up to you, but remember this: every moment is an opportunity to change your life.Hope for the best,prepare for the worst :)

No comments:

Post a Comment