Wednesday, December 8, 2010

Beware of Dog!



Alkisah bermula apabila saya,nani dan juga anak LELAKI datin yg semuanya masing2 brumur 19 thun dan juga wenna,si gadis lombok ditugaskan utk bagi flyers smpena megasales tmpat kje ktorg yg akn diadakan pda hari jumaat,sbtu dan ahad ni. Tempat sasaran kami adalah dikwsan2 prumahan yg ada guard dgn harapan mreka2 disitu yg kbnyakan berfulus bnyak $$$$ akn trtarik la utk dtg nnti.

Ok,mslah prtama,guard.Mcm mana nak lps dari guard.Guard xkan bgi msuk klau tau kita nk bgi flyers.Hmmmm..fikir fikir.Ahah!Jom kita praktikkan cara yg aku n zureen penah apply dulu2..kan zureen..heheee ;).Caranya,bwk kreta bsr,bukak tngkap,buat muka comel,speaking2 ckp knon tgh cari rumah nak beli.OK,cdgn dterima.Rembat kereta alphard datuk,vrooooommm...misi brmula.HIHIHI....>,<

OK,mslah prtama dpt dsettlekan dgn jayanya..hehhee..Smpai kt dlm,ktorg pun dturunkan la kt stiap lorong.Msukkan flyers dlm postbox rumah org.Malu? Xpun.Nak malu apa.Dah pkai vogue2,selamba sudah.:D Hah.nsib baik aku xpkai high heels kau!
Tgh asyik msukkan flyers tu,tnpa disedari.....jeng jeng jenggggg...
ada rumah ni tmpat smpah dia trbukak...dan lbih sdih lagi,dlm tu ada anjing.
Aku xprasan.smbil mnyanyi nyanyi anak,aku pun dgn riang msukkanlah flyers.Tiba2,baik punya anjing tu kluar sengih dkt kaki aku smbil mnyanyi2...*OK ni tipu.Menyalak.
Aku trus mempraktikkan muka comel.secomel yg boleh.Tapi malangnyaaaa...dia kejar aku!
Dah dia kejar,nak gigit...aku tiada pilihan.Aku pun apa lagi.......LARIIIIIIII LAAAAAA!!!! -_______________-' Hah,nsb baik i ni pelari pcut wkil rumah sukan kt skolah dlu tau!Muahahaa..Makanya,adegan romantik kejar mngejar antara kami pun tlh ditamatkan dgn jayanya bila anjing tu pnt nak kejar aku.Fuh nsib baik.Stghes aku.
Rumah nak besar2 je,pstu nak bela anjing.Tau la bnyak harta pusaka -_______-
*Hah,yg kau mngomel lbih2 ni pesal pulak?Mna tak,hmpir stiap rumah yg aku nak bagi,skurang2nya 1 row tu msti ada org bela anjing.Trauma trauma.Dah la,dh pnt.sakit kaki lari tdi.mls nak tulis.*Cehh mcm la taip guna kaki kann...Akhir kata,beware of dog.hmmmmmmm..

4 comments:

  1. kau gelak tipahhhh?huaaaaaa~~~nak tukar nama laaa..jdi normalang samsuddin-___________-

    ReplyDelete
  2. sabor je la...lain kali jangan nyanyi..anjing tu nak mintak sign! hahaha

    ReplyDelete
  3. -_________-' HAHAHA..tu laa..pminat stia..haish

    ReplyDelete