Sunday, October 24, 2010

:D

..finally,dh dapat balik diri aku yg dulu.pulih sepenuhnya. yg aku tau dlm hati aku skrg happy,happy,happy....:D.bngun pagi..mrempit dgn bapak..balik,lunch then tdo kjp..bngun,mkn lagi then KERJAAAA!!! weeee~~~ kerja aku stakat ni : brjalan lancar Alhamdulillah..dan ak harap akn trus okay..cool.smlm ada kes emergency...kaki pak cik tuu or should i called him abang? hahaha *eh brhenti mngarut! kaki pak cik tu brdarah n bengkak besar ntah dia main apa ntah..haishh xreti dok diam btul..DARAH okayyy!! uish..aku usha line doctor tgh buat dressing dri jauh jee..hahaha.lps tu doctor pnggil tgok dkt2..mmg la mula2 tu ak rasa biru muka aku tgok drh tuuuu =.=.hahaha
lps tu dh okay dah.siap tolong doc buat dressing lagi. ok tpi ssh skit sbb bdn that uncle quite *tough.HAHA. and for sure kaki dia pun brat.OH MANNNN!! tpi nsib baik dia sporting.xhbis2 pnggil aku awek.cist! xpdn dgn sakit nk kcau orang.then ble xde patient main dgn anak2 doctor..abng n adik.hihi.suka korang yeee...main mcm2.a b c,jmbatan sudah roboh,ultramen,barbie n ak ajr dorg chcken dnce lagi..fuhh nsib baik xkantoi buat chcken dance tme doc n husband dia usha kaunter =_=..klau x mau smnggu xdtg kerja.HAHA.lps tu mmbedah dgn husband doc pulakk.mcm2 crita kluar.oh lupa nak tnya husband dia ada adik llaki ke tak. tpi khabarnya adik bliau dh nk kwin dgn org mour bulan dpn *mntk2 yg kwin tu adk pompuan.HAHAHA.
ksimpulannya :saya nak cari bakal suami nnti seorang doktor supaya nnti kami boleh bukak klinik dan hidup bahagia slama lamanyaaa ..mcm mdam farah tuuu..hihi.*HAHAHA SUMPAH KAU OVER + MSUK AIR...hihihi..bye2

No comments:

Post a Comment